شناسه خبر : 92938
دوشنبه 14 شهريور 1401 , 12:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر مامور پلیس تهران، شهید امیر کیوانلو /تصاویر

مراسم تشییع پیکر ستوان دوم « امیر کیوانلو» که در درگیری با سارقان به شهادت رسیده بود با حضور همرزمان، دوستان در مقر پلیس پایتخت برگزار شد.

 

 ستوان دوم امیر کیوانلو صبح روز یکشنبه، سیزدهم شهریور حین انجام ماموریت دستگیری سارقان یک منزل به شهادت رسید.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس امروز در خط مقدم برخورد با ناهنجاری‌ها و جرائم مختلف است، گفت: فراجا اجازه نخواهد داد کسی خدشه‌ای به امنیت و آرامش و آسایش خاطر شهروندان وارد کند وشهادت حافظان امنیت باردیگر نشان داد که این نیرو تا پای جان از امنیت و آرامش شهروندان دفاع خواهد کرد.

 

 

جزئیات نحوه شهادت مامور پلیس پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: شهید کیوانلو پس از دریافت گزارشی وارد خانه‌ای شد سارقان دست و پای خانمی را بسته و اقدام به سرقت از خانه او کرده‌اند. یکی از سارقین را که در حال خارج کردن اموال بود، دستگیر کرد. سارق دوم از محل متواری شد که شهید کیوانلو، اقدام به تعقیب او کرد.

مامور ما با اینکه می‌توانست از زانو به پایین سارق را مورد اصابت گلوله قرار دهد، به دلیل التماس‌های سارق به او شلیک نکرد. اما سارق ناگهان در شرایطی که تسلیم شده بود، با چاقویی که همراه داشت به سینه این شهید ضربه‌ای وارد کرد. 
مامور بلافاصله به بیمارستان اعزام شد، اما شدت ضربه به حدی بود که به درجه رفیع شهادت رسید.

لازم به ذکر است که سارقین و قاتل این شهید بزرگوار توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و تحت بازجویی هستند.

 

 

download

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi